Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. wynika ze strategii rozwoju związanej z przemysłem kolejowym i jest filarem funkcjonowania oraz utrzymania pozycji firmy na rynku wyrobów i usług w infrastrukturze transportu lądowego, telekomunikacji i elektroenergetyki, w szczególności na rynku kolejowym.

 

Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. to zobowiązanie do:

  • zapewnienia możliwie najwyższego poziomu wyrobów i usług spełniających wymagania, w szczególności pod kątem bezpieczeństwa i niezawodności;
  • terminowej realizacji pozbawionej wad;
  • prowadzenia działalności z zapewnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
  • spełniania wymagań prawnych i wymagań klienta w całym obszarze działalności w całym cyklu życia, w tym do zgodności z wymaganiami BHP i ochrony środowiska;
  • ochrony środowiska i zapobiegania zanieczyszczeniom w związku z prowadzoną działalnością;
  • utrzymania i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.

Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. realizowana jest przez:

  • identyfikację i spełnianie wymagań i potrzeb klienta w trakcie całego życia wyrobu;
  • systematyczne uzyskiwanie jakości od pierwszego kontaktu z klientem, przygotowanie atrakcyjnej konkurencyjnej oferty, realizację usługi do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz utrzymania;
  • współdziałanie kierownictwa ze wszystkimi pracownikami w zakresie eliminowania przyczyn powstawania nieprawidłowości;
  • doskonalenie organizacji pracy pozwalającej zapewnić należytą jakość świadczonych usług i optymalizację kosztów;
  • szkolenie pracowników przedsiębiorstwa w podstawach i metodach zarządzania jakością.

Kraków, sierpień 2024

 

Paweł Mentel
Prezes Zarządu
Krakowskich Zakładów Automatyki S.A.