Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. wynika ze strategii rozwoju związanej z przemysłem kolejowym i jest filarem funkcjonowania oraz utrzymania pozycji firmy na rynku wyrobów i usług w infrastrukturze transportu lądowego, telekomunikacji i elektroenergetyki, w szczególności na rynku kolejowym.
Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. to zobowiązanie do:
- zapewnienia możliwie najwyższego poziomu wyrobów i usług spełniających wymagania, w szczególności pod kątem bezpieczeństwa i niezawodności;
- terminowej realizacji pozbawionej wad;
- prowadzenia działalności z zapewnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
- spełniania wymagań prawnych i wymagań klienta w całym obszarze działalności w całym cyklu życia, w tym do zgodności z wymaganiami BHP i ochrony środowiska;
- ochrony środowiska i zapobiegania zanieczyszczeniom w związku z prowadzoną działalnością;
- utrzymania i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
Polityka jakości Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. realizowana jest przez:
- identyfikację i spełnianie wymagań i potrzeb klienta w trakcie całego życia wyrobu;
- systematyczne uzyskiwanie jakości od pierwszego kontaktu z klientem, przygotowanie atrakcyjnej konkurencyjnej oferty, realizację usługi do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz utrzymania;
- współdziałanie kierownictwa ze wszystkimi pracownikami w zakresie eliminowania przyczyn powstawania nieprawidłowości;
- doskonalenie organizacji pracy pozwalającej zapewnić należytą jakość świadczonych usług i optymalizację kosztów;
- szkolenie pracowników przedsiębiorstwa w podstawach i metodach zarządzania jakością.
Kraków, sierpień 2024
Paweł Mentel
Prezes Zarządu
Krakowskich Zakładów Automatyki S.A.