Bezpieczeństwo na kolei, jej maksymalna cyfryzacja oraz wykorzystanie w codziennej pracy dorobku technologicznego XXI w.?
Nasze priorytety są ważne także dla Ignacego Góry, prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, oraz władz rządowych.
Sprawdźcie,…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_1929036953.jpg6671000admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-05-14 10:00:492024-05-14 08:01:45Cyberbezpieczeństwo i cyfryzacja kolei
Nowe możliwości
Sieć GSM-R w pełni zaspokaja obecne potrzeby komunikacji głosowej i transmisji danych dla kolei. Jaka więc będzie korzyść z uzyskania doskonalszego narzędzia o znacznie większej prędkości? Prawdopodobnie nowe…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/04/gettyimages-1054353492.jpg542785admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-05-01 08:42:232024-04-12 08:42:40Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 4
Nowe rozwiązania
O tym, że kiedyś taki dzień nadejdzie, wiedzieli wszyscy. Już w 2012 roku w International Union of Railways (UIC) rozpoczęto poszukiwanie rozwiązania, które zapewniłoby kolei możliwości techniczne nie mniejsze…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/04/gettyimages-649900756.jpg7061258admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-04-25 08:37:582024-04-12 08:40:45Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 3
Stan sieci GSM-R
Dotychczas w Europie sieć GSM-R zapewnia łączność na torach o sumarycznej długości 150 tys. km (na całym świecie jest to ponad 230 tys. km). Standard potwierdził swoją skuteczność i niezawodność i został…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/04/gettyimages-1170938285.jpg660546admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-04-19 08:34:072024-04-12 08:37:51Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 2
Transport kolejowy ma dla Unii Europejskiej szczególne znaczenie. Harmonijny rozwój sieci kolejowej i zapewnienie pełnej kompatybilności umożliwią swobodny transport towarów i pasażerów na terenie wszystkich państw należących…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/04/gettyimages-1291343894.jpg565774admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-04-17 11:40:292024-04-12 08:37:11Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 1
Koszty i korzyści związane z predictive maintenance
Wśród kosztów związanych z wdrożeniem typowego systemu predykcyjnego wymienić możemy koszty technologiczne, analizy danych, szkoleń i edukacji, a także utrzymania…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/04/kolejowy_pansystem_1-300x188.jpg188300admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-04-12 11:36:152024-04-11 11:40:27Predictive maintenance na kolei, cz. 7
Blokady dla systemu utrzymania predykcyjnego
Z doświadczeń dyrektora Sebastiana Kałuża wynika, że w branży obserwować można obecnie dynamiczny wzrost zainteresowania rozwiązaniami do monitorowania stanu taboru czy infrastruktury…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2020/07/shutterstock_54772192.jpg6671000admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-04-05 12:20:092024-03-26 12:30:53Predictive maintenance na kolei, cz. 6
Zakres wykorzystania systemów predykcji
Choć wśród branżowych ekspertów panuje zgoda co do tego, że systemy utrzymania predykcyjnego mogą stać się skuteczną odpowiedzią na bieżące i nadchodzące wyzwania branży kolejowej oraz…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/03/gettyimages-1485129331.jpg6951571admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-03-20 10:28:102024-03-26 12:19:57Predictive maintenance na kolei, cz. 5
Systemy predykcyjne a przyszłość kolei
Systemy utrzymania predykcyjnego na kolei interpretowane są najczęściej w kategoriach zarządzania ryzykiem. W przekonaniu Urzędu Transportu Kolejowego odpowiednie przygotowanie i wdrożenie…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/03/gettyimages-1605530199.png644774admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-03-12 10:21:432024-03-07 10:27:37Predictive maintenance na kolei, cz. 4
W dniach 16–18 września 2024 r. w Warszawskim Domu Technika NOT przy ul. Czackiego 3/5 w Warszawie odbędzie się VI Edycja Konferencji Naukowo-Technicznej pt. „Transport intermodalny w kolejowo-morskich łańcuchach logistycznych” InterModal2024.…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/intermodal.png8041584admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-03-05 08:44:522024-02-27 09:40:09VI Edycja Konferencji Naukowo-Technicznej „Transport intermodalny w kolejowo-morskich łańcuchach logistycznych”
Cyberbezpieczeństwo i cyfryzacja kolei
Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 4
Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 3
Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 2
Nowoczesne systemy łączności. Nowy standard telekomunikacyjny w transporcie kolejowym, cz. 1
Predictive maintenance na kolei, cz. 7
Predictive maintenance na kolei, cz. 6
Predictive maintenance na kolei, cz. 5
Predictive maintenance na kolei, cz. 4
VI Edycja Konferencji Naukowo-Technicznej „Transport intermodalny w kolejowo-morskich łańcuchach logistycznych”