Predictive maintenance a przewidywanie wypadków na kolei
Jakie korzyści oferuje predictive maintenance branży kolejowej i dlaczego szczególnie dziś niezbędne są inwestycje w tego typu rozwiązania? – Rozwiązania…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/gettyimages-1249621745.jpg5621571admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-02-28 09:50:532024-02-15 15:52:57Predictive maintenance na kolei, cz. 3
Bezpieczeństwo najwyższym priorytetem
Zapewnienie stanu pozwalającego na bezpieczne użytkowanie pojazdów kolejowych jest jednym z kluczowych zagadnień w ramach całościowego funkcjonowania systemu kolejowego. Właściwy…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/gettyimages-1223789370.jpg7361258admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-02-21 10:33:012024-02-13 10:34:15Predictive maintenance na kolei, cz. 2
Predictive maintenance, czyli utrzymanie predykcyjne opierające się na zbieraniu danych o stanie technicznym urządzenia oraz określaniu poziomu ryzyka wystąpienia awarii, to dziś jeden z najważniejszych elementów strategii Przemysłu…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/gettyimages-1054574144.jpg719974admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-02-15 09:56:252024-02-13 10:31:06Predictive maintenance na kolei, cz. 1
Wskaźniki kolejowe WLED
Sygnalizacja za pomocą znaków graficznych i sygnałów świetlnych wciąż odgrywa na kolei pierwszoplanową rolę. Powtarzanie sygnałów na monitorach w kabinie maszynisty na większości dróg kolejowych…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/gettyimages-1012397318.jpg8101707admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-02-10 11:37:422024-02-02 11:39:29Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 4
Telewizja przejazdowa
Oprogramowanie – przy pomocy prostego, zrozumiałego interfejsu – przekazuje obraz z przejazdu wraz z informacjami dodatkowymi. Należą do nich: pozycja zapór, informacje o włączeniu sygnałów świetlnych…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/02/gettyimages-1188033867.jpg333774admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-02-06 11:35:352024-02-02 11:37:24Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 3
Zdalny monitoring przejazdów kolejowych
Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. nieustannie wzbogacają swoją ofertę o produkty poprawiające bezpieczeństwo na kolei. Rozwiązania produkowane przez KZA S.A. można zaimplementować…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/01/gettyimages-1689991548.jpg949785admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-01-31 09:45:132024-01-17 09:46:50Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 2
Rozwój kolei europejskich odbywa się na wielu płaszczyznach. Najbardziej widoczne są prace prowadzone na dużą skalę oraz zmiany systemowe polegające na wdrażaniu systemów ERTMS, ETCS i GSM-R. Kolej jest skomplikowanym organizmem,…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/01/gettyimages-11543416771.jpg511974admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-01-24 09:43:082024-01-17 09:44:36Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 1
Przejścia graniczne z Ukrainą
Zgoła odmienne trendy możemy zaobserwować na kolejowych przejściach granicznych z Ukrainą. Na tej granicy mamy następujące przejścia graniczne: Dorohusk – Jagodzin, Przemyśl –…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/01/gettyimages-1352648996.jpg695638admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-01-17 11:11:252024-01-08 11:26:28Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 3
Przepustowość i jakość linii kolejowych
Przepustowość i jakość linii kolejowych jest szczególnie ważna dla rozwoju transportu intermodalnego w Polsce, ponieważ właśnie te czynniki bardziej niż cena decydują o atrakcyjności…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/01/gettyimages-487176868.jpg633774admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-01-10 11:06:122024-01-08 11:28:39Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 2
Sytuacja polityczno-gospodarcza, która powstała po wybuchu wojny na Ukrainie, w znacznym stopniu wpłynęła na dużą niestabilność potoków ładunków, a obecne uwarunkowania utrudniają określanie prognoz przewozowych na najbliższe…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/01/gettyimages-1466516164.jpg8231707admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-01-05 16:00:512024-01-08 11:13:46Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 1
Predictive maintenance na kolei, cz. 3
Predictive maintenance na kolei, cz. 2
Predictive maintenance na kolei, cz. 1
Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 4
Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 3
Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 2
Perspektywa dla nowych produktów i usług z zakresu automatyki kolejowej, cz. 1
Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 3
Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 2
Transport intermodalny w obliczu zamknięcia części globalnej przestrzeni łańcuchów dostaw, cz. 1