Czego się wystrzegać?
Spektrum błędów, jakie można popełnić w trakcie realizacji dużej inwestycji w branży kolejowej, jest bardzo szerokie. Choć skala przedsięwzięć nierozerwalnie wiąże się z wystąpieniem czynników spoza…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/09/gettyimages-475980502.jpg12571234admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-09-26 10:00:512024-09-10 10:05:41Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 5
Braki kadrowe
Z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów w Polsce 2023”2 wynika, że aż 73% firm działających w branży transportu i logistyki (w tym również te związane z koleją) wskazuje na niedobór pracowników o pożądanych…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/09/gettyimages-2026050246.jpg585638admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-09-20 10:00:022024-09-10 09:49:48Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 4
Wyzwania kadry zarządzającej
Skuteczne kierowanie inwestycjami o opisanym charakterze wymaga od kadry zarządzającej posiadania wysokich kompetencji o szerokim zakresie. Wśród największych wyzwań stojących przed osobami…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/09/gettyimages-1581515544.jpg6671571admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-09-18 10:00:122024-09-10 09:45:45Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 3
Wysokie koszty inwestycji
Elementem, który wyróżnia projekty z branży kolejowej, jest przede wszystkim ich duża skala oraz wynikająca z niej wysoka wartość kontraktów. Inwestycje tego typu są jednymi z najdroższych na…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/09/gettyimages-19903869911.jpg7501258admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-09-14 10:00:242024-09-10 09:44:06Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 2
Sharing is caring!
Inwestycje związane z koordynacją dużych zespołów inżynierskich pracujących nad budową linii kolejowych charakteryzują się nie tylko wysokim stopniem skomplikowania oraz ryzyka, ale także koniecznością…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/09/gettyimages-1401788305.jpg636974admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-09-10 12:00:542024-09-10 09:36:21Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 1
Intermodalność skrojona ma miarę
Charakter powiązań transportowych pomiędzy poszczególnymi gałęziami tego regionu – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz –
wyznacza w dużym stopniu strukturę rodzajową, wartościową oraz…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/07/gettyimages-1267388207.png570785admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-08-27 11:50:062024-07-10 09:55:00Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 4
Kraje bałtyckie języczkiem u wagi?
Region Morza Bałtyckiego, ze względu na swoje cechy i właściwości, jest szczególną częścią kontynentu europejskiego. Jego specyfika uwidacznia się nie tylko pod względem geograficznym, ale…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/07/container-yard-rail-transport-thailand.png9141707admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-08-21 11:00:382024-07-10 09:49:58Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 3
Dalekosiężne założenia
Polityka Unii Europejskiej zmierza do połączenia głównych gałęzi transportu – kolei, transportu samochodowego, transportu lotniczego oraz żeglugi śródlądowej i morskiej – w jedną elastyczną sieć…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/07/red-train-is-tracks-sun-is-setting.jpg7711258admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-08-14 09:25:422024-07-10 09:41:28Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 2
Po kryzysie gospodarczym w 2012 roku obserwowaliśmy w Polsce dynamiczny wzrost wolumenu przewozów intermodalnych. Ta wzrostowa tendencja utrzymała się aż do roku 2020. Po tym okresie po raz kolejny wystąpiły niekorzystne uwarunkowania…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/07/gettyimages-1466516164.jpg487974admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-08-07 11:23:132024-07-10 10:07:50Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 1
Dnia 30 lipca 2024 r. Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. – partner w konsorcjum z Alstom POLSKA S.A. (liderem konsorcjum) – podpisały nową umowę o współpracy z TORPOL S.A. z siedzibą w Poznaniu.
Przedmiotem współpracy w ramach…
https://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/08/gettyimages-474405044.jpg12602048admin_kzahttps://kza.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/03/kza-logo-long3.pngadmin_kza2024-08-01 09:34:072024-08-01 09:34:07Nowa umowa o współpracy z TORPOL S.A.
Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 5
Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 4
Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 3
Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 2
Zarządzanie projektem budowy linii kolejowych, cz. 1
Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 4
Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 3
Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 2
Transport intermodalny w Polsce i krajach bałtyckich. Dynamika i skala zmian, cz. 1
Nowa umowa o współpracy z TORPOL S.A.